הסדרי נגישות

האינטרנט היום הוא המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים. נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.

אפשרויות הנגישות בתפריט

• הגדלה והקטנה של הטקסט באתר
• התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
• שינוי צבעי האתר לגווני אפור
• שינוי הפונט לקריא יותר
• הדגשת קישורים באתר
• שינוי הרקע לבהיר
• שליחת משוב נגישות

הבהרה

על אף מאמצינו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

פניה לרכז הנגישות באתר

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל הנוגע לאמצעי הנגישות באתר, ומציעים עבורכם ערוצי פנייה שונים עבור כל קושי או שאלה בנושא הניגשות :

שם:  אלעד פרץ

טלפון: 054-655-5669

אימייל: eladperetz55555@gmail.com

הסדרי נגישות מבנים

בנוסף לשירות ההנגשה המוצעים באתר, אנו מציעים פתרונות הנגשה גם במבנים הפתוחים לקהל הקהל לקבלת שירות פרונטלי. להלן פירוט ההסדרי הנגישות הנעשו לפי החוק:

  •  חניות נכים – נגיש
  •  דרכי גישה – נגיש
  •   כניסות – נגיש
  •  אזורי המתנה – נגיש
  •  דלפק כניסה – נגיש
  •  שירותי נכים – נגיש
  •  מעליות – לא נגיש
  •  עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – נגיש
  •  עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – לא נגיש
  •  דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`)  – נגיש
  •  נגישות המוקד הטלפוני – נגיש
  •  דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט..) – נגיש
  •  הדרכות עובדים לשירות נגיש – נגיש
  •  מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – נגיש
  •  נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד – נגיש